HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Giant XBOX 360 (+Pics)

Go down 
AuthorMessage
unreal
Member
Member


Number of posts : 9
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Giant XBOX 360 (+Pics)   Sun Feb 24, 2008 8:17 am

My Fileshare: http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspx?gamertag=WoolyDireWolf









Back to top Go down
View user profile
NickDog670
Forger Grade 2
Forger Grade 2
avatar

Number of posts : 71
Age : 22
Registration date : 2008-02-16

PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Sun Feb 24, 2008 9:29 am

Lol in the second pic its overheating! Nice job, but the pics are kinda small. Dling
Back to top Go down
View user profile
oTACTITIONo
HeadMaster
HeadMaster
avatar

Number of posts : 439
Age : 26
Location : United States, Minnesota
Registration date : 2008-01-26

PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Sun Feb 24, 2008 10:16 am

Hahaha, looks sweet man.

_________________
Favorite Map Link:
Rooftops - A urban map with 4 multi-floored bases.{1200+DLs}
Favorite Sig:

Most recent Photoshop project:

Feel free to PM me if you want me to make a custom signature for you!
Back to top Go down
View user profile
IceIsNice
Private
Private
avatar

Number of posts : 168
Age : 24
Location : Wherever I want to be. Problem?
Registration date : 2008-01-21

PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Sun Feb 24, 2008 10:18 am

I would like bigger pics, but it looks good Wink
Back to top Go down
View user profile
Turkey bag56
Private
Private
avatar

Number of posts : 127
Age : 23
Location : NZ
Registration date : 2008-02-04

PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Sun Feb 24, 2008 7:27 pm

the pictures are to small Sad
Back to top Go down
View user profile
unreal1
Guest



PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Mon Feb 25, 2008 2:27 pm

Yeah, sometimes the pics come out small. Sad Sorry.
Back to top Go down
Skride
Forger
Forger
avatar

Number of posts : 19
Age : 27
Location : Minnesota
Registration date : 2008-01-29

PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Mon Feb 25, 2008 10:31 pm

tight! idc if the pics are small i can still see thats an awesome map.

kind of more aesthetic than fighting type though isnt it?

idk, ill queue it and find out!
Back to top Go down
View user profile Http://www.myspace.com/jones_man
R0B0TIC M0NK3Y
Private
Private
avatar

Number of posts : 202
Age : 23
Location : In this seagulls nest...help me.
Registration date : 2008-02-05

PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Mon Feb 25, 2008 11:14 pm

Dude this is cool, would be really cool if you interlocked the items though cheers
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
unreal1
Guest



PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Tue Feb 26, 2008 7:03 pm

I interlocked the power button and the disc drive. Hard to tell on the small pics.
Back to top Go down
Efx007
Forger Grade 3
Forger Grade 3
avatar

Number of posts : 95
Age : 23
Location : Somewhere in the middle of Nowhere.
Registration date : 2008-02-10

PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Wed Feb 27, 2008 1:14 pm

Yeah. Try and make one with the ORIGIONAL maps with the ORIGIONAL forger items. now THAT is a challenge.
Back to top Go down
View user profile
Lintendo64
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 10
Registration date : 2008-01-15

PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   Thu Feb 28, 2008 12:33 am

for ultimate win, put overshield powerups and make it look like it's red-ringing, hahaha
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Giant XBOX 360 (+Pics)   

Back to top Go down
 
Giant XBOX 360 (+Pics)
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ProForge :: General :: Maps :: Fighting Maps-
Jump to: